Monday 27 April 2015

5 Makanan Yang Anda Makan Dapat Mencegah berlebihan

5 Makanan Yang Anda Makan Dapat Mencegah berlebihan

Apabila berdiet, kadang-kadang hanya ada godaan Untuk itu pengambilan makanan berlemak, manis, & mencamil makanan yang tidak sihat yang lain. Telah akan makan secara konsisten dipatuhi, jadi diet yang tidak boleh berjaya dilaksanakan.
Menahan selera makan benar-benar sukar untuk dilakukan. Ia mengambil niat dan motivasi supaya ia boleh menahan selera makan. Kerana tidak beberapa orang yang mendakwa kesusahan menahan selera makan, adakah makanan tambahan sedikit atau di pasaran yang mewujudkan menjejaskan selera makan.
Walau bagaimanapun, anda harus mengelakkan penggunaan Untuk ubat-ubatan ini. Sebaliknya tipis bahawa anda akan, tetapi sebaliknya akan membawa penyakit. Sebaliknya mengonsunmsi ubat pengurang selera makan, ditambah sama ada anda makan makanan yang boleh menghalang anda makan berlebihan.
Apa makanan? Berikut 5 makanan yang boleh menghalang anda makan berlebihan:

1. Tahu
Makanan yang dibuat kacang soya adalah asas-penahan selera makan kerana ia mengandungi isoflavon yg menyegarkan yang dipanggil genistein. Anda boleh menggabungkan idea ke dalam salad atau digunakan sebagai cah atau dicampur dengan sayur-sayuran anda boleh makan pada masa makan tengah hari supaya tidak berasa lapar dikala petang.

2. Avocado
Avokado boleh tajir serat dan lemak monotaktepu yang mampu untuk menahan selera makan anda. Bukan itu sahaja, lemak yang ada di dalamnya dan mampu untuk menghantar isyarat ke otak bahawa perut sudah penuh. Walau bagaimanapun, had Untuk makan. Anda hanya boleh menggunakan maksimum 1 mata setiap HRI & tidak boileh dicampur dengan gula atau susu.

3. Epal
Buah yang satu ini tidak mengandungi sedikit serat dan rendah kalori diakui bahawa kawalan selera makan. Para pakar pemakanan menunjukkan bahawa epal boleh dimakan yang masih utuh, tidak dipotong. Faktor-faktor ini mewujudkan lebih kuat Anda mesti makan dan mengunyah. Bukan itu sahaja, epal dan menghantar isyarat ke otak bahawa perut sudah penuh.

4. Coklat gelap
Rasa pahit yang boleh dibuat ke dalam rasa kenyang apabila anda perlu makan mereka. Bukan sahaja mengatasi atau menghalang makan berlebihan, coklat gelap dan mampu menyokong berat badan, meningkatkan libido dan melambatkan penuaan.

5. Teh hijau
Kandungan catechin dalam teh hijau boleh melambatkan proses pembentukan glukosa jadi sel-sel lemak. Apabila gula darah stabil, selera makan yang boleh dikawal secara automatik. Anda boleh minum teh hijau secangkit setiap hari untuk menghalang makan berlebihan.

Yang 5 hidangan yang anda makan dapat mengatasi atau mengelakkan makan berlebihan. Pertama, apa makanan yang akan anda pilih dan juga diet pelengkap?

No comments:

Post a Comment

Blog Archive